Pura vida - Reisverslag uit Costa Rica, Brazilië van Sjanne Wieleman - WaarBenJij.nu Pura vida - Reisverslag uit Costa Rica, Brazilië van Sjanne Wieleman - WaarBenJij.nu

Pura vida

Door: SjanneWieleman

Blijf op de hoogte en volg Sjanne

25 September 2017 | Brazilië, Costa Rica

Holla chicos en chicas!

Hier ben ik weer na een super weekend!

Maandag begon m'n week weer met escuela. Het was weer m'n eerste schooldag (haha poging 2) omdat het vorige week even iets te snel ging, deze week opnieuw gestart.
Dat was een goeie zet want ik begon dingen te begrijpen en onthouden heuj! Zelfs een klein praatje dinsdag avond met m'n mama tica.. deze keer kon ik wel wat terug zeggen :)
Dinsdag middag genoten van een heerlijk ijsje in gezelschap met een Nederlandse en een Belg. Fijn even een onderonsje (en Belgen kun je altijd mee lachen :p) . Hoop dat 't filmpje laad, anders de foto.
Daarna kennis gemaakt met de verkeers chaos in San José.. Er 2,5 uur over gedaan om thuis te komen. Nondetjeu! Ohnee.. Pura vida!

Na woensdag ochtend wakker te worden met weer een migraine aanval, was ik er wel even klaar mee.
Maar na rusten, luisterend oor van m'n huisgenootje, bezorgde mama tica en even klessen bessen met Jasp

• 02 Oktober 2017 - 21:54

Emma:

Leuke blog Sjanne! Nog veel plezier in Costa Rica en let op jezelf. Hopelijk heb je nu geen last meer van de migraine gehad en kan het genieten beginnen. Liefs

Tags: Costa Rica

Sjanne

Hoi allemaal, Ik ga een mooie reis maken door Costa Rica.. :) Eerst ga ik 3 weken spaans leren, dan 3 weken vrijwilligers werk, daarna reizen :)) Ik vind het erg spannend maar heb er super veel zin in! Liefs, Sjanne

Actief sinds 01 Sept. 2017