Week 1 - Reisverslag uit Costa Rica, Brazilië van Sjanne Wieleman - WaarBenJij.nu Week 1 - Reisverslag uit Costa Rica, Brazilië van Sjanne Wieleman - WaarBenJij.nu

Week 1

Door: SjanneWieleman

Blijf op de hoogte en volg Sjanne

18 September 2017 | Brazilië, Costa Rica

Lunes 18 septiembre

Vierne was mijn eerste dag in Costa Rica zonder m'n hersenen te hoeven te kraken in escuela :) Ook was het independence Day hier in Costa Rica, deze dag der vrijheid wordt (sinds 1821) ieder jaar groots gevierd met een mooie parade van alle scholen uit de stad. Per school presenteerden de kinderen zich dmv dansen, grappige kostuums, vlaggen van het land en het maken van muziek. Erg mooi om te zien!

Mn weekend plannen.. Het bezoeken van 'n volkaan helaas moeten uitstellen ivm een migraine aanval later die dag.
Was nog best spannend om thuis te komen want de meiden waarmee ik was hadden een taxi gebeld maar de taxi chauffeur begreep niet waar ik heen moest.. Haha maar wonderbaarlijk stond ik uiteindelijk voor 't goede huis :)

Zie de fotos van zaterdag en zondag, met enige aanpassingen genoten van 't weekend.
Zondag met een school genootje naar een van de vele overdekte shopping centra geweest. Lopend ernaartoe kwamen we erachter waarom er zoveel zijn hihi mucho mucho regen!

Omdat m'n huisgenootje er niet was, was 't best lastig communiceren met m'n mama tica.. We vonden uit dat we konden communiceren dmv de translate app. Dit vond mama tica erg grappig! Hele verhalen tegen mijn telefoon Hihihi :p


  • 18 September 2017 - 18:24

    Klaas En Rianne:

    Hallo Sjanne,,
    Jammer van je migraine helaas over bekend bij mij (kkl).

    Maar zo te zien amuseer je wel in je eentje.

    Veel plezier en tot emails.


    Riaanne en Klaas (wie zijn dat toch)

  • 19 September 2017 - 19:25

    Ellie Van Meijel:

    Hoi Sjanne, wat een belevenissen in een week! In een nieuwe taal, school, mensen en dan nog met een migraine aanval in die taxi! Als je niet zo ziek was, was het best hilarisch! Toch??
    Fijn dat je het lekker naar je zin hebt, tenminste...

    Liefs en vele groetjes van mij en een dikke knuffel van alle clienten hier!

  • 25 September 2017 - 04:44

    Sjanne Wieleman:

    @Rianne en Klaas.. (dit is echt funny! Dacht ik serieus echt de eerste keer hahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjanne

Hoi allemaal, Ik ga een mooie reis maken door Costa Rica.. :) Eerst ga ik 3 weken spaans leren, dan 3 weken vrijwilligers werk, daarna reizen :)) Ik vind het erg spannend maar heb er super veel zin in! Liefs, Sjanne

Actief sinds 01 Sept. 2017
Verslag gelezen: 421
Totaal aantal bezoekers 10459

Voorgaande reizen:

10 September 2017 - 28 November 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: