Eerste indrukken 2.0 - Reisverslag uit Costa Rica, Brazilië van Sjanne Wieleman - WaarBenJij.nu Eerste indrukken 2.0 - Reisverslag uit Costa Rica, Brazilië van Sjanne Wieleman - WaarBenJij.nu

Eerste indrukken 2.0

Door: SjanneWieleman

Blijf op de hoogte en volg Sjanne

14 September 2017 | Brazilië, Costa Rica

Marters (dinsdag) was schooldag nummero dos!
Dit was de dag waarop ik de Spaanse gesprekken tussen mijn gast mams en huisgenoot redelijk kon volgen maar nog niet kon spreken hihi.
De dag waarop de bus chauffeur ineens in het midden van de weg ging rijden om de chauffeur in de tegemoet komende bus een high five te kunnen geven :)
De dag waarop mijn maag ging protesteren van alle nieuwe indrukken, eten en le aqua.

Vandaag was het de dag van rusten, me laten verwennen door m'n gast mama, bellen met lieve paps & mams en Jasper.. om morgen weer naar la escuela te kunnen gaan. Dit alles in gezelschap met m'n reis buddy (zie foto) Jesper hihihihi!

Ook heb ik wat fotootjes gemaakt van mn huis voor de komende weken, very Nice!

Buenos noches!
Ps.. Ik zit ofcourse niet in Brazilië. Haha deze site laat mij geen andere keuze dan dat :p

  • 14 September 2017 - 07:30

    Emma:

    Kijk das al een mooi woordje Spaans. :) Hopelijk voel je je snel beter. Leuk om je blogs te volgen!

  • 14 September 2017 - 09:28

    Manon - Activity Int. :

    Veel beterschap.. Lekker even rustig aan doen! Groetjes Manon - Activity International

  • 14 September 2017 - 09:49

    Coby:

    Hoi Sjanne

    Alles moet wennen, je hoofd maar ook je lijf ha ha. Maar gaat goed komen. Succes met de Spaanse les,en vergeet niet te genieten,want de tijd vliegt voorbij

  • 17 September 2017 - 14:02

    Annemieke Wieleman:

    Hoi stoere Sjanne,
    Wat een ervaringen. Ik vind het heel bijzonder en stoer wat je doet! Henk en ik blijven je volgen. Heel veel plezier en geniet! dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjanne

Hoi allemaal, Ik ga een mooie reis maken door Costa Rica.. :) Eerst ga ik 3 weken spaans leren, dan 3 weken vrijwilligers werk, daarna reizen :)) Ik vind het erg spannend maar heb er super veel zin in! Liefs, Sjanne

Actief sinds 01 Sept. 2017
Verslag gelezen: 470
Totaal aantal bezoekers 10421

Voorgaande reizen:

10 September 2017 - 28 November 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: