Eerste indrukken - Reisverslag uit Costa Rica, Brazilië van Sjanne Wieleman - WaarBenJij.nu Eerste indrukken - Reisverslag uit Costa Rica, Brazilië van Sjanne Wieleman - WaarBenJij.nu

Eerste indrukken

Door: SjanneWieleman

Blijf op de hoogte en volg Sjanne

12 September 2017 | Brazilië, Costa Rica

10-9. 17:30 lokale tijd
Jaja hier ben ik dan! M'n eerste voetstappen buiten Europa (Albanië als twijfel geval daar gelaten). Na een vlucht van ruim 10 uur zit ik nu te wachten op mijn vlucht naar San José.
Het was een hele fijne vlucht. Beetje filmpjes gekeken, lkker gegeten en verwend / in de gaten gehouden door een lieve stewardesse. Ze zag zichzelf zitten.. 20 jaar geleden, op naar haar grote reis buiten Europa, alleen en onwetend . Net zoals ik nu dus :) Het afscheid was zwaar maar nu heb ik heel veel zin om m'n gastgezin te ontmoeten!
Nog anderhalve uur vliegen en dan ben ik er...

Kort hierna kwam ik 'thuis', voor de komende weken. Ik werd warm verwelkomd door mij host mum met een knuffel, een kus, spaans geklets en wat lekkers.

De volgende ochtend was mijn eerste schooldag Spaans. Wat was dit een overweldigende dag! Eerst met de bus in de spits.. Sprong er iemand in de rijdende bus(deuren stonden heel de rit open dus kon gemakkelijk :p).
De leraar was erg enthousiast maar het ging van hot naar her. M'n host mum vroeg hoe m'n dag was, waarop ik antwoordde in het Frans hahaha

  • 12 September 2017 - 14:55

    Marieke :

    Je bent een toppertje Sjanne! Leuk om via deze weg mee te mogen genieten van je reis :)
    Heeeeeeel veel plezier!

    Dikke kus en knuffel van Marieke

  • 12 September 2017 - 15:07

    Joan Van Berlo:

    Veel plezier en ontdekkingen doen op je eerste vakantie zo ver van huis
    Succes en ik lees je verslagen wel
    groetjes Joan

  • 13 September 2017 - 09:30

    Onno:

    Klasse, ik ben benieuwd naar je komende verslagen!

  • 14 September 2017 - 09:28

    Henk Wieleman:

    Hoi Sjanne, wat een belevenissen en ervaringen doe jij op.
    Ga lekker door met je trip en wij lezen de verslagen wel.
    houdoe
    Henk

  • 15 September 2017 - 09:53

    Klaas En Rianne:

    Hoi Sjanne,

    Leuk dat we ook mogen mee beleven.
    We horen en zien graag nog meer.

    Groetjes,

    Rianne en Klaas

  • 17 September 2017 - 20:09

    Thea:

    leuk sjanne om jou te volgen.
    wij zijn net terug uit winterberg na een heerlijke week.
    veel succes en vooral genieten van dit mooie avontuur.
    liefs uit zetten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjanne

Hoi allemaal, Ik ga een mooie reis maken door Costa Rica.. :) Eerst ga ik 3 weken spaans leren, dan 3 weken vrijwilligers werk, daarna reizen :)) Ik vind het erg spannend maar heb er super veel zin in! Liefs, Sjanne

Actief sinds 01 Sept. 2017
Verslag gelezen: 426
Totaal aantal bezoekers 10456

Voorgaande reizen:

10 September 2017 - 28 November 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: